Best gelezen blogposts van mei 2021

 Mei zit er ook alweer op en dat betekent weer een flashback naar de best gelezen artikelen in mei. Ik vond het zelf wel leuk om vanaf januari 2020 elke maand een opsomming te maken welke posts het best gelezen worden. 

Best gelezen blogposts van mei 2021

Veel leesplezier!

1. AH koopzegels inleveren.... nog best lastig..
AH heeft e-koopzegels geïntroduceerd, iets waar wij ook aan meedoen, maar hoe lever je die dingen in? Ik nam contact op met AH. Net als vorige maand op plaats 1 als best gelezen artikel met dank aan google.

Ik had ooit een droom hoe ik wilde wonen. Met de jaren is die droom echter nog steeds niet gerealiseerd. Gaan we ooit nog verhuizen?

Deze post, net zoals elke andere blogpost op mijn blog, is mijn persoonlijke mening op basis van een zeer beperkte kijk op iemand zijn/haar leven in een tv programma. Maar toen ik het zag, was ik er zo verbaasd over dat de personen zelf niet inzagen dat het probleem bij hunzelf lag…

Zondag 9 mei, een mooie dag ligt er in het verschiet. Na een mooie vroege ochtend met moeders waarin ze in het zonnetje werd gezet was het tijd om langs de oma’s te gaan om hetzelfde te doen. Maar toen brak het noodlot aan.

Na het lezen van een post van FinanceMonkey over hoe hun plan 180 graden veranderd is van hun eerdere ideale beeld zette dat mij aan het denken voor een eigen blogpost hierover. Want in huize Luxe of Zuinig wordt er ook vaker over gesproken en zijn de eerdere zaadjes die groeien, in onze ogen ideaal leken, wellicht toch niet zo ideaal als we willen doen voorkomen.

Het is halverwege mei 2021. De wereld staat nog steeds op zijn kop, maar Luxe of Zuinig ziet financieel gezien weinig verandering plaatsvinden. En zoals we weten in FIRE land is saai gelijk aan goed, want dan loopt je plan op rolletjes, toch?

Luxe of Zuinig, klopt de titel wel? Er staat namelijk “Vakanties”. En niet “Vakantie”. Nou ja dat klopt! Het is geen typefout. Er zijn meerdere vakanties geboekt!

Ik schreef er laatst al over op mijn blog. Ik was recentelijk goed ziek. Op zich niet erg, en dat hoort bij het leven, maar het was niet de eerste keer in korte tijd, sterker nog het was deze week weer raak. Wat is er aan de hand?

Het is mei, en de kachel draaide af en toe nog steeds in huize Luxe of Zuinig. Een unicum in de 11 jaar dat wij hier wonen. Hoe kan dat nu opeens?

10. Geldnerd Barista FIRE V4 - Komt er een ander getal uit?
Een hele tijd geleden had ik beloofd dat ik de verbeterde versie van de Geldnerd tool zou testen nadat ik ook al een eerdere versie onder handen nam. Ik heb eindelijk de tijd gevonden om hier nog eens naar te kijken. Zit er nog verschil tussen het eindresultaat met dezelfde gegevens?

Reacties

Populaire posts