Spaarprogramma's

Je ziet het wel terug op elke blog, en zo ook op mijn blog. Het spaarprogramma Euroclix. Ik moet zeggen, het idee is geweldig en ik vind het ook helemaal niet erg om deze mails te ontvangen. In tegendeel ik vind het juist leuk deze e-mails te ontvangen. Soms geeft het je juist inspiratie voor dingen. Soms zie je zelfs spullen waarvan je het bestaan niet afwist. En daarbij geldt ook dat het erg leuk is om iets te kunnen sparen. Sparen zit dan ook wel een beetje in het hollandse bloed.

Wat heb ik er tot nu toe aan gehad?
Ik doe het nu toch al een tijdje, maar ik heb er tot nu toe nog 0 euro aan verdiend. Het gaat mij ook niet om het geld maar om de leuk om erbij te doen. Het blijft immers gratis en voor niets geld verdienen. Daarnaast hebben we nu ook al een aantal keer spullen gekocht via de Euroclix website die we anders toch wel zouden kopen, maar nu extra korting hebben gekregen in de vorm van extra clixs.

Moneymiljonairs heb ik ook nog een tijdje gedaan, maar sinds de verandering dat de e-mails minder waard zijn geworden heb ik besloten hiermee te stoppen. In totaal heb ik daar welgeteld 25 euro aan overgehouden. Het is niet veel, maar toch elke euro is er 1. Als je het omzet in effort is het natuurlijk een schijntje en zou je er niet eens aan moeten beginnen, maar zoals ik al zei is het gewoon voor de lol om te doen.

En Euroclix dan?
Ik heb mijn hoop gevestigd op deze blog! Nee zonder dollen, ik zou het zeer op prijs stellen als jullie via mijn link euroclix gaan gebruiken of op de ads klikken, echter voel je niet verplicht hiervoor. Ik zie het meer als een test hoe dit allemaal werkt en natuurlijk is het erg leuk als je er wat aan overhoudt, maar goed. We weten allemaal dat het zo weinig is dat het puur voor de lol is om mee te doen.

Maken jullie gebruik van spaarprogramma's of google ads op jullie website/blog? Zo ja, hoe heb jij die ingedeeld en verdien je er wat mee?

Reacties

Anoniem zei…
Ik click ook bij euroclicks en heb in twee weken 10,00 euro verdiend...ik doe ook mee aan onderzoeken...volledig anoniem. Het gaat natuurlijk om niets, maar ja sparen zit in ons bloed!
Ik ben juist met Euroclix gestopt, omdat het eerste tientje wel hard gaat, maar daarna schiet het niet meer op. Moneymiljonair is het enige klikprogramma waar ik nog aan meedoe, en dat laat ik staan als extraatje, begint toch aardig op te lopen nu. Ik heb ook een blokje google ads op mijn weblog staan, maar dat levert maar een paar euro per maand op. Ach, zoals je zelf al zegt, iedere euro is er een. Ik klik bij anderen wel regelmatig op de ads, dus bij deze :) Succes met je bijverdiensten.

Populaire posts