Best gelezen blogposts in Juli/Augustus 2020

Sinds maart ben ik weer langzaam begonnen met het regelmatig schrijven van content op deze blog. Maar vanaf juli zit de vaart er echt weer goed in en lijkt mijn inspiratie niet op te houden waarover ik kan bloggen. Dat is ook terug te zien in de bezoekersaantallen. Afgelopen maand mocht ik 16.000 mensen verwelkomen op mijn blog en daar ben ik enorm dankbaar voor want naast het feit dat het een stok achter de deur is voor mijzelf, hoop ik ook andere te inspireren en aan te zetten tot het in zicht brengen van zijn/haar financiën.

Omdat ongetwijfeld niet iedereen alle blogposts heeft gelezen zal ik de meest gelezen blogposts van juli en augustus op een rij zetten mocht je hem gemist hebben!

Veel lees plezier

Terug in de tijd met de beste gelezen blogposts van de afgelopen tijd

1. Hypotheek afgelost - Kunnen wij rondkomen van minimumloon?

Stel, ik los mijn hypotheek af en ik stop met mijn huidige baan en ga werken voor minimumloon, redden we het dan met onze uitgaven?

2. AH koopzegels inleveren... Nog best lastig

AH heeft e-koopzegels geïntroduceerd, iets waar wij ook aan meedoen, maar hoe lever je die dingen in? Ik nam contact op met AH.

3. Boodschappenbudget onder de loep, waarom geven wij meer uit?

We merkte dat ons boodschappenbudget steeds hoger werd, maar hoe komt dat nou. Ik ging op onderzoek uit.

4. MoneYou stopt ermee?!

Zonder berichtgeving vernam ik via via dat MoneYou ermee stop, maar wat gebeurd er met de groen producten?

5. De kosten van een koophuis op een rij - 2020 vs 2011

Na 9 jaar hier wonen werd het eens tijd om te zien of we door inflatie alleen maar meer geld kwijt zijn aan ons huis of dat het gelijk of minder werd. Daarnaast zocht ik uit hoe het zat met onze andere kosten in vergelijking met 9 jaar geleden.

6. Waarom werken wij nog steeds met spaarpotjes?

We zijn het stadia voorbij dat we eigenlijk nog hoeven te sparen voor aankopen, maar toch houden we vast aan spaarpotjes, waarom is dat toch?

7. De verplichte thuisvakantie van 2020 door Corona

Het jaar 2020 gaat de boeken in als raar jaar, naast de geboorte van onze dochter is de vakantie ook helemaal anders. Wat voor invloed heeft dit op ons?

8. Waarom wij blijven consuminderen en vergelijken

Al jaren doen we min of meer hetzelfde, maar waarom zijn we daar niet gewoon tevreden mee?

9. Wat willen wij nog bereiken de komende jaren?

Soms krijg ik wel eens de vraag of wij niet alles hebben wat ons hartje begeerd, en dat is gelukkig ook zo, maar toch blijf je dromen van nieuwe dingen. Dit zijn onze plannen voor de komende jaren

10. Waarom zou je een luxe auto willen rijden?

Wat is de reden dat wij een luxe auto rijden en dat andere mensen hiervoor kiezen. Ik zocht het uit!

Reacties

Geld Coach zei…
Fijn dat wij als lezers jou blijven motiveren en inspireren om door te gaan met schrijven.
Persoonlijk vond ik het artikel over spaarpotjes het meest interessant in de afgelopen periode.
Anoniem zei…
Zelf vond ik het stukje over de toekomst (pensioen) planning zeer interessant en aannemelijk. Helaas buiten de top 10 beland. Toch een bevestiging dat men dit geen fijn onderwerp vindt (te veel onzekerheid en motto wie dan leeft wie dan zorgt?).
Bedankt! En inderdaad pensioen is vaak niet zo interessant om te lezen lijkt het. Toch is het een belangrijk onderwerp ook voor de 20tiger al.

Populaire posts