Best gelezen blogposts van december 2020

 December zit er ook alweer op en dat betekent weer een flashback naar de best gelezen artikelen in december. Ik vond het zelf wel leuk om vanaf nu elke maand een opsomming te maken welke posts het best gelezen worden. Deze maand weinig nieuwe blogs, maar leuk om te zien dat oudere blogs toch goed gelezen worden!

Best gelezen blogposts in November 2020

Veel leesplezier!

1. AH koopzegels inleveren.... nog best lastig..
AH heeft e-koopzegels geïntroduceerd, iets waar wij ook aan meedoen, maar hoe lever je die dingen in? Ik nam contact op met AH. Net als vorige maand op plaats 1 als best gelezen artikel.

2. AH digitale e-koopzegels - boekje ingeleverd!

Enige tijd geleden waren wij gezwicht voor de koopzegels van AH, het werd je zo gemakkelijk gemaakt dat ook wij (die vrijwel uitsluitend bij AH shopt) er niet meer omheen konden. Maar hoe zat het met het inleveren van de koopzegels? Ik ging op onderzoek uit en nam contact op met de klantenservice omdat het nog niet zo duidelijk was op dat moment.

3. Besparen op autokosten
Waar valt er nog op te besparen bij je auto. Waar moet je op letten? Ik zocht het uit in 2012

4. Blogpost lockdown in december
Ik ging een maandje er tussenuit, maar wat ging ik doen en vooral waarom?

5. Deurslot mechaniek auto kapot
In 2012 ging het deurslot kapot van mijn toenmalige auto. Gezien het een oudje was en de garage vrij duur was ging op zoek naar een alternatieve oplossing

6. Je persoonlijke financien bijhouden in GnuCash, Firefly III of gewoon excel?
Al sinds 2008 hou ik mijn persoonlijk financiën bij in excel. Was dat in het begin alleen een simpel overzicht, is dat in de jaren door gegroeid tot vele grafieken, analyses, categorieën en ook automatiseringen om het makkelijker te maken.
Excel was toen, de, methode om je financiën bij te houden op een laag drempelige manier. Maar tijden zijn veranderd en ontwikkelingen zijn doorgegaan waar mijn excel qua basis nog steeds gelijk is aan 12 jaar geleden.Er zijn inmiddels alternatieven beschikbaar die door communities worden onderhouden en veel meer opties hebben. Welk zijn dit en is het wat?

7. Het reilen en zeilen in huize Luxe of Zuinig in november
Hoe staat het ervoor in huize Luxe of Zuinig in november? Een kijkje in ons leven.

8. Boodschappen hoe rond te komen van 200 euro
In 2013 konden wij nog rondkomen van 200 euro per maand. Hoe deden wij dat?

9. Barista Fire, wanneer is dat voor ons mogelijk?
Wanneer kunnen wij Barista FIRE zijn? Ik zocht het uit!

10. Microsoft scam
De befaamde microsoft spam had mij ook inmiddels bereikt. Hoe ging ik ermee om?


Reacties

Populaire posts