Best gelezen blogposts van september 2021

 September zit er ook alweer op en dat betekent weer een flashback naar de best gelezen artikelen in september. 

Best gelezen blogposts van september 2021

Veel leesplezier!

Een maand geleden kon ik melden dat we begonnen waren met het oriënteren op een nieuwe badkamer. Na wat heen en weer e-mail en wat aanpassingen hier en daar weten we ongeveer wat de kosten gaan worden. Wat is de schade geworden?

2. Luxe of Zuinig heeft last van betaalpijn
Luxe of Zuinig is dit jaar goed bezig. Sinds het abonnement op de bieb die we 2 jaar hebben leest hij zich een slag in de rondte. Inmiddels ben ik een boek aan het lezen genaamd “Geld & Gedrag”. Een inkijkje in hoe we worden gestuurd in bepaalde keuzes vanuit marketing en hoe het komt wat we doen dat we doen. Maar in dit boek stond ook het principe “betaalpijn” en het lijkt erop dat ik daar erg last van heb.

3. In rustig vaarwater
In het leven van Luxe of Zuinig gebeurd er vaak wel wat dat ook wel een blogpost waardig is. Maar de afgelopen tijd is het rustig en de onderwerpen liggen niet meer voor het grijpen, hoewel ik mijzelf nog steeds verbaas over wat voor onderwerpen ik alsnog bedenk. Wordt het leven van Luxe of Zuinig net zo saai als zijn investeringsplan?

Het bazuint al een tijdje door de wandelgangen en al meerdere keren zijn er proefballonetjes uit gekomen via de media dat ze graag willen kijken naar “gratis” kinderopvang. Maar nu met het minderheidskabinet voorstel is het ook terug te lezen in de gezamenlijke plannen. Is dit iets waar we blij mee moeten zijn?

Luxe of Zuinig zat letterlijk al een tijdje in een zeer luxe positie qua cash op de betaalrekening. Maar het lijkt erop dat het moment eindelijk is aangebroken dat de spaarrekening eraan moet geloven.

Dat is even een gekke titel als blogpost Luxe of Zuinig!? Hoe kan het dat je daar ons over gaat informeren? Iedereen weet toch dat een auto kapitaal vernietiging is? Ja dat klopt, maar ik had ook een bepaald plan hoe lang ik met de auto zou doen en dat is nu aangebroken.

Luxe of Zuinig kreeg een vreemde email. Een e-mail van de bijenkorfcard met daarin een vrolijk plaatje van iemand die heel gelukkig keek met daaronder de tekst “De bijenkorf card stopt; u krijgt een nieuwe creditcard” Dat vraagt voor verduidelijking!

Een onderwerp waar je uren over kan praten is “geluk”. Want wat is het nu eigenlijk? Is er wel één beschrijving voor te noemen? Nou eigenlijk niet en het verschilt ook nog eens per persoon. Ik kan daarom alleen mijn visie erop geven.

AH heeft e-koopzegels geïntroduceerd, iets waar wij ook aan meedoen, maar hoe lever je die dingen in? Ik nam contact op met AH.

Ahhhh, ik zat er al een beetje op te wachten, maar ik kreeg bericht van mijn pensioen aanbieder dat de UPO te downloaden was. Dolgelukkig logde ik in en ging ik er even voor zitten. Ja nu vraag je je natuurlijk af…. Waarom wordt jij hier zo gelukkig van? En daar zal ik je vandaag over informeren.

Reacties

Populaire posts