Winst met Crypto?!

 De vaste lezers weten wat ik van crypto vind, en weten ook dat ik stiekem toch met een crypto meedoe. Vorig jaar schreef ik een artikel over de Crypto “SWEAT” en hoe ik dat maar liet doorsudderen. We zijn een jaar verder, levert het mij winst op of niet?

Probeersel

Ik heb het altijd gezien als een probeersel, geboren uit een oprecht iets waarbij bewegen je punten oplevert is inmiddels omgevormd naar een heuse crypto munt. Een munt die je overigens niet kan omwisselen in andere cryptomunten. De waarde, volgende de app dan althans, is op dit moment van schrijven €38,15. Dat klinkt als behoorlijk wat, maar met een potje met 5208,3 van die dingen valt het vies tegen. Zeker omdat je er niet zoveel verder mee kan doen.

Loterijen

Dat is wat je er wel mee kan doen. Munten inzetten op items of vouchers die ze weggeven en waar er “random” één of meerdere winnaars geselecteerd worden die die prijs hebben gewonnen. Ik dacht eerst dat dit een scam was om mensen munten afhandig te maken, maar aangezien ik niet veel waarde hechte aan die munten zet ik ze gretig in bij elke kans die er is. En dat zijn er behoorlijk wat. Je kan er vouchers van €5 tot €500 of zelfs €1000 winnen. Reizen, gymattributen, iphones, horloges, etc etc. Aan alles doe ik mee, wetende dat ik dit nooit zal winnen en de coins verdwijnen naar de eigenaren die er, ongetwijfeld via allerlei methodes die ik niet kan bedenken, geld mee verdienen. 

Maar, het geluk is mij aan komen waaien want ik kreeg een mailtje dat ik ook had gewonnen! Nou ik graag goedgelovig, maar ik moest drie keer lezen of ik inderdaad wel had gewonnen en of dit niet een scam was. Maar ik scheen de winnaar te zijn van €75 voucher…… Nou prachtig! Het enige wat ik nog wel moest doen was een account aanmaken op een website die in voucher hun geld verdiend en daar een code invoeren die in de email stond.
Je leest het, ik was er nog steeds niet van overtuigd, maar toen ik in de app keek wie de winnaars waren stond ik er echt bij als winnaar. Tja ok….. nou dan zal ik een account aanmaken en de  code gaan invoeren.

Je wilt het niet geloven, maar er stond daarna echt €75 op het account die ik vervolgens kon inwisselen voor een waardebon bij bijv, bol.com, mediamarkt, decathlon, playstation etc. Er werden alleen wel “servicekosten” gerekent. Nou goed prima dan hou ik iets minder over. Zo gezegd zo gedaan en warempel de waardebonnen werkte echt in de desbetreffende app.

Helemaal verbaasd maar wel €75 rijker (minus servicekosten) heb ik gewoon echt geld verdiend aan die crypto!

je zal natuurlijk begrijpen dat ik nu absoluut mijn best ga doen om aan elke loterij mee te doen. Want ja, van onwijs kleine kansen hou ik. 

Ook wel slim van de makers, want hiermee hou je de mensen daadwerkelijk betrokken door de prijzen echt weg te geven, maar goed. Zoals ik al zei… Ze verdienen er zelf uiteraard het meeste aan :-) Nu ben ik alleen nog benieuwd hoe.

Reacties

Mr Groeigeld zei…
Lees ik nu goed, dat je 5208 van die coins hebt en ze nu ruim €38 waard zijn? Oftewel €197k, of mist ergens een komma?
Haha, nee joh! De totale waarde! Jij maakt het wel heel spannend!
Mr Groeigeld zei…
Ah ik dacht al. Dan had ik het verkeerd gelezen.

Populaire posts