Mijlpaal! Budgetcoach opleiding gehaald!

 In december van afgelopen jaar meldde ik vol trots dat ik mijzelf had opgegeven voor een opleiding als budgetcoach en dat ik hier verwachtte dat ik “ergens in 2022” dit succesvol zou halen. Maar ik had niet verwacht dat ik zo snel het al voor elkaar had. Het certificaat is binnen!

Mijlpaal! Budgetcoach opleiding gehaald!

Van schuldhulpverlener naar budgetcoach

Het bleek namelijk dat de vooropleiding van schuldhulpverlener (waar ik wel veel langer over heb gedaan) een hele goede vooropleiding was waar een heleboel aspecten van budgetcoach in behandeld werden. Daarnaast waren een hoop onderwerpen, toeslagen, budgetteren, sociale zekerheid, belastingen en ethiek. Al zaken die veelvuldig ik zelf gebruik op mijn blog, als zelf gebruik in mijn administratie. Ik durf dan ook wel te zeggen dat het een “eitje” was. Maar nog belangrijker, ik vloog door de stof heen omdat ik het ook echt leuk vond om te doen!

Keuze voorwaarts

Dat betekent ook dat voor mij een belangrijk moment aankomt wat ik precies nu wil gaan doen. Een keuze die ik al een tijdje voor mij uit schuif omdat dit ook invloed gaat hebben op mijn werk en financiele zekerheid die ik nu ken. Een sprong in het diepe om het zomaar eens te omschrijven. Laten we voorop stellen dat ik het moeilijk vind op het moment. Ergens in de niet afzienbare tijd zal ik in ieder geval eens mijn gedachten op een rij gaan zetten en een keuze maken voorwaarts.

Maar voor nu, eerst even een mini feestje vieren dat ik de opleidingen heb behaald! 

Reacties

Mr Groeigeld zei…
Gefeliciteerd! Je weet dat je je keuze onbewust al hebt gemaakt he, alleen moet je bewuste/rationale er nog even aan wennen ;-)
Haha, waarschijnlijk ja. Maar goed, zoals gezegd het is een grote stap een behoorlijk andere kant op….
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken om met deze opleiding op zak te gaan werken in deze tak van sport. Ik weet niet wat je nu doet maar lees hierboven dat het een behoorlijk andere kant op is, dat klinkt spannend! Ik wens je succces!
Geldsnor zei…
Proficiat. Ik ben benieuwd naar de updates!
Uitklokken zei…
Gefeliciteerd! Wat vond je van je praktijkassessment?

Populaire posts