Pasen!

En zo voordat je het weer is het alweer 2de paasdag. De maandag waar iedereen van gelukkig wordt want het is namelijk een vrije dag!

Gisteren hebben we reeds alle familiebezoekjes gedaan en dat betekent dus dat we vandaag volop de tijd hebben om aan onszelf te besteden. In mijn geval betekent dit dat ik ook een paar dagen achterstand op mijn blog kan gaan wegwerken! Wat een reacties waren er weer de afgelopen dagen en ik vind het toch altijd wel fijn als de blogger reageert op de reacties. Wat heeft het immers anders voor zin om een reactie achter te laten! 

Naast dat zal er vandaag ook in de tuin gewerkt worden, het is helaas niet zulk mooi weer als gisteren, maar echt slecht is het ook niet en dat betekent (zeker nu de groene bak deze week wordt opgehaald) dat we hem even goed moeten gaan afvullen.

En bij pasen hoort natuurlijk ook altijd lekker eten. Zo hadden we afgelopen zaterdag al mazzel met de 35% stickers van AH. Want het zat op heel veel paasproducten. Sommige waren nog steeds heeeeeeeeel duur (beenham 18 euro!!!! belachelijk). Maar zo zagen we ook een kalkoen met spek voor in de oven met een mooie sticker en een mooie prijs (slechts 3 euro daardoor van 500G (zo uit mijn hoofd)).

Dat wordt dus lekker eten vanavond waar we gisteren al hebben gegourmet met de familie. En zo is het weekend dan alweer op!

Hebben jullie nog wat gepland voor de tweede paasdag of is het het tuincentrum :P:P

Reacties

Unknown zei…
Nee hoor, lekker onze eigen achtertuin ;-) Moet er niet aan denken om in die mensenmassa te lopen eerlijk gezegd...Dat scheelde een hoop op de kalkoen!

Populaire posts