Laatste dag van het werkjaar

Zo daar heb ik naar uitgekeken zeg. De laatste werkdag van het jaar. Vandaag is het deze dag, want het is een behoorlijk druk jaar geweest in huize Luxe of Zuinig.
Van een bedrijfsovername en 3 re-organisaties, standplaats wijzigen en daarbij ook eigenlijk een compleet nieuwe baan in een nieuwe omgeving met nieuwe mensen. Ook nog eens aankomend vader worden. Mevrouw luxe of zuinig heeft het allerminst zo druk op haar werk, minus de overnames en reorganisaties. Maar als zwangere natuurlijk extra benoemswaardig om alle ballen ophoog te kunnen houden.

Vandaag is mijn afsluitdag, en dit type ik dan ook eens voor de verandering op mijn werk. Want ik heb besloten vandaag ook echt alleen dingen af te ronden geen nieuwe zaken meer op te starten en in het nieuwe jaar zien we wel verder.

Kerstvakantie
Tijdens de kerstvakantie is het dan echt tijd om de FO paginas op mijn blog te gaan maken. De stand van ons FO schap duidelijker te maken en nog beter ook, jaaroverzicht van 2019 te maken en natuurlijk een forecast van 2020.

Maar vandaag, nog even een de laatste dingen afmaken, Out of Office aan en tijd voor vakantie!

Reacties

Populaire posts