Vakantie en kortingen

Hallo allemaal,

Het laatste bericht stamt alweer van 17 december 2012, maar vergeten ben ik dit blog absoluut niet! Wel is er een drukke periode achter de rug op mijn werk waardoor ik weer tijd heb om het 1 en ander te gaan updaten op dit blog en jullie weer te voorzien van informatie over ons leven! Er zijn namelijk nogal wat veranderingen geweest in ons leven. Zowel qua promotie op werk, bonus regelingen en een hoop prive veranderingen die ik graag wil gaan bespreken op dit blog. Hier zal ik de komende dagen dan ook mijn tijd aan spenderen en hopelijk zijn jullie lezers nog steeds enthousiast om mee te lezen. Op de spam bots na dan.

Vakantie
Als resultaat van bovenstaande leidde dit naar het onderwerp van vandaag. Vakantie. Na zo een drukke periode hoort een vakantie en die gaan wij nemen ook. Binnenkort al want binnen 3 weken zijn wij in het heerlijke Cuba voor drie weken. Afgelopen week hebben we dit besloten om dit zo snel mogelijk te gaan doen. En zo gezegd zo gedaan. Echter viel ons wel het 1 en ander op aan die vakantie en zijn kortingen.

Kortingen
Normaal is het zo dat je een vroegboekkorting krijgt (in dit geval van 100 euro) als je voor 31 maart een vakantie boekt voor een periode erna. Die korting was er dan ook als wij in april weg gingen. Echter viel ons oog op vakanties die in maart weggingen. In dit geval 1 maart en 8 maart. Hier werd zomaar een korting geboden van 340 euro! Op zich logisch want het waren gegarandeerde vakanties waar anders minder deelnemers aan meededen. Echter de prijs was ook al dusdanig lager in maart omdat dit niet het hoogseizoen was.
Je vraagt je dan ook meteen af hoeveel winst ze wel niet op je maken als ze naast een standaard lagere prijs (in dit geval 160 euro) ook nog eens een extra korting van 340 euro konden geven wat dus per persoon 250 euro alleen al aan kortingen was. In het laag-seizoen!

Verbazing
Voor ons zelf was de keuze dan ook snel gemaakt want die 500 euro geven we liever uit aan andere zaken daar of lekker in de pot voor andere aankopen. In plaats van dat we een maand langer hebben om ons voor te bereiden voor de vakantie.

In ieder geval zal ik tot ik dus weg ben het blog weer gaan updaten en jullie informeren over een hoop zaken. Want zoals alle bloggers weten is het wegschrijven van zaken in je hoofd toch wel erg lekker!

Een fijne zaterdag gewenst!

p.s. ik zal ook eens alle pagina's vandaag gaan updaten met alle juiste gegevens :)

Reacties

Bloem zei…
Leuk dat je weer terug bent!
Realmam zei…
Hihi ben je terug in blogland ga je weer weg op vakantie :)

Populaire posts