Terug van vakantie

 Daar is hij weer! Luxe of Zuinig is weer terug van weg geweest. Zoals ik al had aangekondigd had ik even een heerlijke blog pauze ingelast dat toevallig mooi uit kwam met de vakantie die ik had. Geen zelf opgelegde druk om te moeten bloggen en gewoon lekker genieten van het gezin. Ideaal!

Drukte?!

Het voelde wat gek aan om kort na de vier weken vrij door de geboorte van onze tweede dochter opnieuw vrij te nemen. Maar toch deed ik het omdat de eerste periode natuurlijk op zichzelf ook hectisch was. Dit was dan ook eigenlijk pas echt de vakantie waar we van konden genieten. We kennen onze dochter inmiddels al wat beter en zij ons ook waardoor we ook wat makkelijker weg konden en eropuit. Dat is bij een pasgeboren kind iets lastiger. Bovendien is het een relatief makkelijk kind waardoor we het ook wat makkelijker aandurfde. 
Met onze eerste hebben we het nooit gedaan omdat ze toch wel in de categorie “moeilijk” zich bevond en daarbovenop zaten we aan het begin van de Covid pandemie waardoor het meeste toch niet open was of lastig was om eraan mee te doen. 

We hebben er in ieder geval van genoten want vrijwel elke dag zijn we wel ergens naar toe geweest, zei het lokaal, zei het verder weg in Nederland. Alle keren hebben we ervan genoten, nieuwe dingen gezien en er lekker op uit geweest. Heerlijk was het. De keerzijde aan dit alles is dat elke dag voorbijvloog en de vakantie veel te kort was daardoor. Maar we mogen er niet over klagen!

Komende periode

De komende periode wil ik weer wat actiever gaan bloggen maar of het mij nog lukt om elke twee dagen een blogpost online te zetten weet ik niet. Het is geen doel op zich, maar als ik blog heb ik meestal wel genoeg inspiratie die ervoor zorgt dat ik dat red. Helaas zijn de avonden wel anders geworden door de komst van de tweede kleine waardoor mijn tijd om te kunnen bloggen ook verminderd is. Dus hoewel de ideeën er nog altijd genoeg zijn is het nu een kwestie van tijd die voor problemen zorgt. Of nou ja problemen… Het is een keuze waar ik mijn tijd aan besteed ;-)

We gaan het in ieder geval weer meemaken en eens zien wat deze laatste paar maanden mij gaan brengen op blog gebied. Er is in ieder geval weer genoeg inspiratie op financieel gebied. 

Hebben jullie ook vakantie gehad en hoe was dit?

Reacties

Hoi, na 6 heerlijke weken vrij ben ik deze week ook weer begonnen. Heel leuk met een teambuildingsuitje op het water, geen slecht begin met dit mooie weer! De vakantie was fijn, heb veel leuke dingen gedaan, weekje weg, sociale contacten onderhouden, boeken gelezen, gefietst, gelummeld en lekker lui geweest. Leuk dat je weer zin hebt om te bloggen, enne... als het er geen twee zijn... no worries toch? Welkom terug!
Welkom terug mevrouw Niekje! FIjn dat je er ook weer bent en ook goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Populaire posts