Tuinverbouwing in aantocht!

Al jaren hebben we het erover in huize Luxe of Zuinig. Een nieuwe tuin! Maar we hebben altijd gezegd dat we eerst het huis af wilde hebben en dat dit prioriteit heeft over de tuin. Dit houdt niet in dat we het in de tussentijd hebben laten verloederen, maar wel dat het een lekkere chaos in de tuin is geworden de afgelopen jaren. Tijd om daar verandering in te brengen!

Offertes opvragen!
Dat is waar we in februari mee begonnen zijn. Maar man man man wat duurt het lang zeg voor die mensen tijd hebben en überhaupt een offerte sturen. Daar zijn zeker twee maanden overheen gegaan. Veel te lang natuurlijk, maar in April hadden wij ook andere dingen aan ons hoofd waardoor de volgende bottleneck wij zelf waren. In mei was het dan eindelijk zover. We hadden alle gegevens van meerdere partijen ontvangen om een keuze te kunnen maken.

Grote verschillen
We hadden zelf een budget tussen de 8000 en 10000 in gedachte voor de tuin gezien we zowel de voor als achterkant wilde laten doen. Maar meerdere offertes die we terugkregen waren boven de 10000! Daar schrokken wel toch wel van, maar gelukkig was er ook nog een aanbieder die uitkwam op de 8000 euro. Wat wel opvallend was, was dat de verschillen voornamelijk in de arbeid zaten. Materiaalkosten waren nagenoeg gelijk met elkaar.

Keuze gemaakt
Zoals jullie kunnen begrijpen hebben we voor de goedkoopste aanbieder gekozen die alles voor ons zal gaan doen. 1 Juli precies gaan ze aan het werk en verwachten ze 6-7 werkdagen nodig te hebben om alles naar ons smaak te maken.

Ik ben erg benieuwd en hoop dat alles voorspoedig gaat, dan kunnen we zelf nog deze zomer lekker genieten van de nieuwe tuin!

Reacties

Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon bij het Choco-verhaal in België. Ik was gewond en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechter bracht voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus pakte hij het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen veel pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na veel bedelen, maar alles was invail. En hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en dat hij me nooit meer zou zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte, dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus legde ik alles aan hem uit, dus vertelde hij me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spreukgieter, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorosagiede75@gmail.com een ​​spingieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spellmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution zou volgen, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen zeven maanden niet had gebeld om me te vertellen of er een andere manier was om terug te komen in mijn leven. Gedurende 7 maanden Drosagiede maar met een glimlach op mijn gezicht, zodat hij terug in mijn leven kwam, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen veroorzaakte. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, ik zou je adviseren als je problemen hebt om hem geluk te stellen.

Populaire posts