Update van de afgelopen 3 weken

Laatste bericht 3 maart. En zo stonden er nog een paar blogpost al klaar voor publicatie, maar ook daar ben ik niet aan toegekomen. Zonde! Maar die krijgen jullie nog van mij tegoed. Vandaar een update van de afgelopen drie weken.

Financieel gebied
Op financieel gebied is er namelijk weer een hoop gebeurd. Zo is bekend geworden hoeveel bonus ik krijg dit jaar omdat ik mijn targets nu allemaal weet. Dit is uiteindelijk 90% geworden van mijn maximale bonus die 15% van mijn bruto jaarsalaris beslaat. Iets in de richting van 4000 euro bruto moet je dan aan denken. Dat is dus een behoorlijke smak met geld  en daar ben ik dan ook blij mee. Het had nog hoger kunnen zijn, maar helaas zaten er er wat tegenvallers bij voor het bedrijf.
De salarisronde komt aankomende maand en daar ben ik dan ook erg benieuwd voor wat ik erbij krijg. Ik heb sowieso recht op 5% meer salaris door mijn beoordeling maar hoop ook nog stiekem op een extratje. Daarover binnenkort meer!

Werk gebied
Daar is het te druk geweest als ik alleen al naar 2 weken geleden keek zag ik 75 uur staan aan gelogd aantal uren. En dan heb ik er nog een aantal vergeten. Ik moest helaas twee nachten doorhalen waarvan 1 gepland was en de ander ongepland werk. Het hoort er helaas allemaal bij, maar ik moet zeggen dat het me inmiddels wel begint op te breken en dat ik echt verlang naar vakantie. Aankomende week moet het weer iets rustiger worden... Maar ja dat heb ik al vaker gemeld.

Sociaal gebied
Weinig ruimte hiervoor dus gehad en daar gaan we dit weekend dan ook wat aan doen. Daarnaast wordt de zondag onze rustdag en echt niets doen dag en daar gaan we van genieten ook. Dat geeft mij dan ook meteen de gelegenheid om even alles te updaten hier op het blog want ik loop enorm achter!

Zo even een korte update voor iedereen zodat jullie weten dat ik er absoluut nog ben maar er helaas niet aan toe ben gekomen iets te posten!

Fijne zaterdag allemaal!

Reacties

Dertiger zei…
idd flink wat geld! we lezen vast nog wat je er precies mee gaat doen (sparen, hypotheek, andere plannen) ben benieuwd! hoop ook dat je snel wat rust kan vinden. man heeft het ook vaak op werk van die extreem lange dagen, het hoort er bij sommige banen idd helaas bij :(

Populaire posts