Er is nog leven hier

Jeetje zeg. Zie ik toch eens dat mijn laatste bericht hier 14 oktober is geweest...... Wat gaat de tijd toch snel als je even met andere dingen bezig bent dan bloggen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik nog altijd alles bijhou en niet stil sta. Het bloggen zelf is er alleen een beetje bij in geslopen. Van huishouden tot werk, van feestdagen tot weekendjes weg. Het zat er allemaal niet in om even de tijd te nemen en hier een aantal posts neer te zetten.

Ik hoop dat mijn trouwe lezers mij niet vergeten zijn en nog steeds gezellig bij mij langskomen wanneer ik weer ga bloggen. Ik wil dan ook een hernieuwde poging doen om hier lekker te gaan bloggen, want ik mis het toch wel. Niet in de laatste plaats door alle goede raad die ik krijg van iedereen bij bepaalde gedachte gangen.

Vanaf vandaag 16 December ben ik dan ook weer terug van weggeweest en hopelijk komen jullie mij hier gezellig vergezellen!
Ik heb week 52 heerlijk een weekje vrij (wat ook een heeeeeeeele lange tijd geleden is dat ik een volle week vrij heb!). Ik heb dus alle tijd zou je zeggen om lekker eens te gaan bloggen :)

Prettig weekend allemaal!

P.s.

- Update op Gas/Energieverbruik
- Update op Gezamelijke spaarrekening spaardoel

Reacties

Anoniem zei…
Fijn dat je er weer bent :)
Gr jac
Anoniem zei…
leuk dat je er weer bent!
eccentriclady zei…
Leuk dat je er weer bent =)
Realmam zei…
Ik had je al gemist!
Eline zei…
Fijn dat je er weer bent!
Ik moet altijd wel lachen om je, dacht altijd dat je een vrouw was ;)

Populaire posts