Weekend

Het is weer weekend en wat was ik daar aan toe zeg. Mijn idee om elke dag te bloggen is voor 50% uitgekomen, maar helaas niet helemaal. Volgende week doe ik weer een poging om me aan mijn eigen schema te houden. 
Maar nu eerst weekend! 

Zaterdag

Deze zaterdag gaan we relaxen en de puinzooi in huis opruimen tot het weer een schoon paleisje is. Voor de eerste keer sinds weken hoeven wij nergens naartoe! Heerlijk gewoon en daar gaan we dan ook van genieten. Gewoon lekker thuis.

Zondag

Zondag begint december en december staat voor ons vast als vliegmaand. Vliegmaand in de trend van heel veel familie afspraken en verplichtingen. Deze zondag begint het meteen goed met de eerste sinterklaas viering waarvan we er dit jaar twee hebben. Gezellig, maar wel altijd vermoeiend. 

Maar eerst vandaag genieten van de rust. Fijn weekend alvast!



Reacties

Populaire posts