Hallo, er is nog leven hier!

Wat een drukte op het werk was het de afgelopen 14 dagen zeg. En wat schiet er daardoor als eerste bij in? Jazeker het bloggen op deze website.......

Sry sry sry voor al mijn trouwe lezers, maar helaas is het wel zo dat werk voor gaat op vrije tijd in huize luxe of zuinig. Zo was het vorig weekend helemaal feest door op een zondag te moeten werken..... Niet omdat ik wilde, maar omdat ik helaas on-call diensten draai en er helaas een keer wat aan de hand was. Dan zit je zo de hele zondag te werken tot s'avonds laat. Om 03:00 s'nachts ben ik toch echt gaan slapen om vervolgens om 06:45 weer door te gaan.

Dit heeft helaas een aantal dagen doorgespeeld waardoor ik geen fut hiervoor meer had. Een voordeel is dat ik hierdoor wel 2 dagen extra vrij heb gekregen, want ja ik werk niet gratis :P Maar het was wel slopend om zulke lange dagen te maken.

Het werd op prijs gesteld en het probleem is inmiddels weer gefixed, maar mijn gemoedsrust was er helaas wel aan.
Het moet dus niet al te vaak gebeuren.

Maar vanaf morgen is alles weer zoals het hoort en is luxe of zuinig weer opgeladen. Met andere woorden. Stay tuned voor meer updates van luxe of zuinig, want ik heb weer een hoop te melden aan mijn lezers!

Reacties

Populaire posts