Vakantie!

 Luxe of Zuinig gaat op vakantie. Heerlijk even er tussenuit en daar is hij aan toe. Niet alleen ik natuurlijk, maar ook mijn vrouw. We zijn dit jaar niet van de last-minute vakantie, maar hebben dit al in december 2021 geboekt. Lekker ouderwets voorbereid dus!


Werk uit, boek mee

We gaan even lekker digitaal loos. Het werk gaat uit, de laptop blijft thuis en we gaan eens lekker rustig aan doen. Dat houdt ook in, zeker met het aankomende lekkere weer, dat de boeken wel meegaan. Lekker even zitten en lezen. Dat is iets waar ik de afgelopen tijd veel te weinig tijd aan heb besteed. Tijd om daar dus wat aan te doen

Geen blogs

Dat houdt ook in dat het blog ook op zomervakantie gaat. Even een paar weken helemaal niets :-) Wanneer ik weer begin met bloggen weet ik niet precies, dat ligt ook een beetje aan de inspiratie, die al een tijdje wat minder is, maar wellicht kom ik met een frisse blik weer terug :-)

In ieder geval wens ik iedereen een fijne vakantie en geniet van de zomer!


Reacties

Anoniem zei…
Fijne vakantie!

Groet, de inkoper
Nicole zei…
Fijne vakantie.
Anoniem zei…
Fijne vakantie!
Fijne vakantie gewenst!
Mr Groeigeld zei…
Fijne vakantie! Wij zijn ook net vrij, heerlijk om even niets te moeten en inderdaad weer wat meer te lezen. Geniet ervan.
Fijne vakantie en veel leesplezier 🙂

Populaire posts