Veranderingen in 3 jaar

Zoals ik gisteren al aangaf in mijn blogpost is er het één en ander veranderd in de afgelopen 3 jaar. Dit zal ik geleidelijk in dit blog ook aan updaten. Om jullie toch al een tipje van de sluier te geven. Even de hoogtepunten op een rij waar je binnenkort wat over kan gaan lezen, want alles in 1 blogpost proppen dat gaat natuurlijk niet werken!

Veranderingen

- Nieuwe baan
- Vriendin Nieuwe baan (en binnenkort weer)
- Huishoudbudgetten overboord
- Verbouwing
- Nieuwe manier van Energie verbuik
- Way of life aanpassingen
- Auto's enzo
- Buffer
- Vakanties enzo
- Uitgavenpatronen aanpassingen
- Etc

Impact op onze budgetten

Nu zijn jullie natuurlijk nieuws het meest geïnteresseerd in hoe dit alles in de jaren heen impact moet hebben gehad op onze levenswijzen en dan vooral natuurlijk in de wijze hoe dit op onze portemonnee effect heeft gehad en ik zelf eigenlijk ook wel, want ik heb het een tijd niet meer 100% bijgehouden hoe ik dit in het verleden wel deed.

Plan van aanpak

Daarom ben ik van plan om van deze onderwerpen meerdere blogposts te maken om hierin de afgelopen 3 jaar te vergelijken en ook te bekijken hoe wij het eigenlijk doen ten op zichtte van enkele jaren geleden.

Huishoudboekje
Te beginnen met het huishoudboekje. Want daar draaide het toch altijd wel een beetje om in huize Luxe of Zuinig. Hoe staan we ervoor 3 jaar later. Nog steeds rooskleurig of zijn we toch iets luxer en minder zuinig gaan leven als je het niet continue bijhoudt?

Kom morgen dus vooral terug want het is weer tijd om het huidhoudboekje te updaten :) En laten we zo zeggen terwijl ik hem aan het maken was, was ik ervan geschrokken...

Reacties

Anoniem zei…
Leuk dat je na al die jaren weer terug bent, ik lees sinds een half jaar de consuminder blogs en heb er veel van geleerd!

Populaire posts