Spaarrente update april 2014

Iets later dan gepland maar dan nu alsnog de rentes van maart 2014

Conclusie
Deze maand zijn er geen schokkende wijzigingen geweest en is de rente vrijwel stabiel gebleven. Dat is ook voor het eerst. Enige vreemde is LPB die heeft de rente met bijna 0,10% verlaagd tot 1,64%. Een vreemde zet al zeg ik het zelf.


Voortgang
Geen grote update. Het is wederom ietsjes gezakt of stabiel gebleven.

Hoogste en laagste spaarrente normale spaarrekening
Vanaf 1 april 2014 zijn dit de hoogste en laagste rente op de normale spaarrekening

Hoogste spaarrente: SNS/Moneyou = 1.7%
Laagste spaarrente: Triodos Internet = 0,50%

SNS/Moenyou hebben het overgenomen van LPB.

Hoogste en laagste spaarrente Deposito 1 jaar

Hoogste Spaarrente: LeaseplanBank = 2,15%
Laagste Spaarrente: ING  = 0,35%







Gemiddelde spaarrente ontwikkeling

De gemiddelde spaarrente komt op 1 december uit op 1,23%. Hiermee is de rente  gelijk gebleven met de vorig keer.

Voor de depositorente geldt dat de gemiddelde depositorente op 1,75% uitkomt. Hiermee is de rente gelijk gebleven met de vorige keer.


Reacties

Ik vind het knap zoals je die rentestanden zo goed bij houdt!
De rente daalt deze maand verder. Netjes zoals je de rentestanden bijhoudt.
Ik heb de koe bij de horens gevat en eindelijk eens werk gemaakt van het openen van een rekening bij Moneyou. Over enkele dagen kan ik deposito's openen en ontvang ik 1,85% per jaar. Dank je voor de eye opener.
Tnx ik doe mijn best ervoor :) het is sowieso handig om te weten waar je het best je geld kan neerzetten :)
Super. Maar had je niet beter bij Leaseplanbank een deposito van 2,15% kunnen nemen voor een jaar? Dat scheelt toch aanzienlijk.

Populaire posts