Een echte werkweek

Deze week zit er ook weer op en wat een week was het. Als ik mijn uren voor mijn werk optel kom ik uit op ongeveer 60-70 uur dat ik heb gedraaid. Geen probleem natuurlijk, maar wel slopend moet ik zeggen.

De reden ervoor was gelukkig heel begrijpelijk. Zoals ik jullie eerder had verteld zit ik in een project bij mijn werk die bepalend is voor de toekomst van ons bedrijf. Afgelopen week was het de bedoeling om in onze productieomgeving het product te kunnen opleveren zonder problemen. Vooral ook omdat het in de testomgeving volledig functioneerde. Aangezien mijn rol de IT is en dan specifiek van het goed laten draaien van de productiesystemen was het aan mij min of meer de taak om alles in goede banen te laten leiden.

Omdat het in de testomgeving goed draaide zou je verwachten dat alles ook zo in de productieomgeving zal draaien. Maar gelukkig was hier helemaal niets van waar en heb ik een ongeveer afgelopen week alleen maar rondgerend om iedereen de zaken te laten aanpassen, code te laten verbeteren, op de productieomgeving te zetten etc etc. Afgelopen vrijdag was het dan zover. Het product werkte geheel naar behoren en we het management is helemaal blij.

Gelukkig ben ik na afloop enorm bedankt door het projectteam en management dat ik me zo heb ingezet om het werkend te krijgen en worden er stappen ondernomen om het voortaan "Beter" te laten lopen van test naar productieomgeving. Bovendien heeft het me een zakelijk reisje opgeleverd naar 2 landen omdat daar de support zal gaan liggen voor het overgrote deel als het straks daadwerkelijk opgeleverd gaat worden om te kunnen besteld worden door jullie :).

Nu is het inmiddels zondag en ben ik weer een beetje bijgekomen. Tijd om nu aan mijn beloofde berekening te beginnen van financieel onafhankelijk! Ik heb er zin in!

Reacties

Ri zei…
Fijn dat het goed is verlopen.

Populaire posts