5 euro voor elke 2500 euro bij ING

Vandaag een korte blog, maar wel een belangrijke!
Voor de mensen die het gemist hebben. ING heeft nu een actie lopen dat elk 2500 euro aan extra spaartegoed dat je op je rekening hebt staan ervoor zorgt dat je 5 euro krijgt bijgestort. Een mooi extraatje als je spaargeld over hebt en op 29 december niet op de ING stond.

Je hoeft het geld namelijk alleen maar op je spaarrekening hebben te staan op 30 maart om 22:00. Dat is dus een weekend dat je je geld overzet en qua rente kan niets daar tegenop!

Vergeet het dus niet als je dit kan doen, want het zou zonde van het geld zijn als je het vergeet!

Reacties

Dat is toch maar mooi meegenomen. Bedankt voor de tip!
Ri zei…
Aanmelden t/m 2 maart!

En na 22 uur op 30 maart weer hops overschrijven naar een rekening met een hogere rente.
Anoniem zei…
Ik was al op de hoogte en blijf mij afvragen wat er op 31 maart (of zal het 1 april zijn) aan de hand is. Is er dan een soort 'meetdag' waar ze hun balans voor elkaar moeten hebben?

WG
izerina zei…
Bedankt voor de tip. Straks loopt mijn groendeposito bij hen af en ik begreep,dat die mogelijkheid er nu niet is.
Esther zei…
In de nacht van 31 maart op 1 april: heeft niemand het door?
LLMM zei…
Bedankt voor de tip, dat is toch een leuk voordeel! Even kijken of ik dat ook daadwerkelijk ergens bij elkaar kan schrapen, of misschien wel een veelvoud ervan. Zou leuk zijn!
Is dat voor iedere spaarrekening bij ING? Ben benieuwd welke spaarrekening.
Alle spaarrekeningen. Er zijn geen ristricties aan. Zolang deze maar hangt aan een betaalrekening.

Populaire posts