Oud en nieuw

Het is vandaag oud en nieuw, en ik ben erg laat met een blogpost! Wat slecht, maar ja alle zaken moesten nog even geregeld worden voordat het echt oudejaarsavond wordt. Dat betekent de inkopen, de schoonmaakacties en natuurlijk alles gezellig maken want we krijgen de familie op bezoek.
Dat wordt dus ouderwets sjoelen en bitterballen eten (met de nodige oliebollen natuurlijk!)

Vuurwerk komt er bij mij niet in en dat is maar goed ook, want ik vind het maar zonde van het geld. Zeker nu ik weer hoor dat een kind weer zijn hand is kwijtgeraakt terwijl hij een spuitbus!!?? wilde opblazen? Tja, je moet het maar in je hoofd halen.
Voor de mensen die wel vuurwerk af gaan steken. Let goed op!

Rest mij te zeggen, tot 2014 en een hele fijne avond!

Reacties

geniet van jullie avond en tot in 2014
Moneypenny zei…
Hier gaan we ook geen geld verknallen ;-). Gelukkig 2014
Geniet van de feestelijke avond!
En een hele fijne jaarwisseling toegewenst!

Populaire posts