Potjes voor uitgaven *update*

Zoals ik hier meldde heb ik moeite om daadwerkelijk wat uit te geven aan spullen. Echter heb ik nu enkele doelen gedefinieerd. Waardoor ik hoop dat dit voor mij makkelijker wordt. Zoals altijd hou ik jullie op de hoogte van de voortgang.

Doelen tot nu toe
De doelen voor mij op een rij:

- Nieuwe Desktop/Laptop                 - 1400 euro (verwacht budget)
- Abonnement tijdschrift                     - 25 euro (per jaar)
- Scheerkop schoonmaakmiddel        -  45 euro (meerdere tegelijk)
- Online spel abonnement                  - 14,95 euro (per maand)

En als belangrijkste doel
- Vrij om uit te geven                        - 25 euro per maand


Hoe is de status van deze doelen? Nou er zit voorgang in! De stand is als volgt.

- Nieuwe Desktop/Laptop                       - 100/1400 euro

- Abonnement tijdschrift                           - 0/25 euro
- Scheerkop schoonmaakmiddel              -  19,95/45  19,95euro
- Online spel abonnement                         - 0/14,95 euro

- Vrij om uit te geven                        - 25 euro per maand (in de pot 50 euro)

Hieruit zijn meerdere dingen te halen. Namelijk dat er nog geen extra toevoegingen zijn geweest voor een nieuwe desktop/laptop. Daarnaast ben ik gestopt met het online spel. Waarom? Heel simpel, ik heb er gewoonweg te weinig tijd voor. Het zal mij elke dag meerdere uren kosten om dit goed te kunnen spelen en die tijd heb ik niet. Ik besteed het veel liever aan 1 goede blog schrijven en relaxen op de bank dan elke dag verplicht achter de pc te kruipen. Verplicht, want je betaald natuurlijk geld ervoor! Helaas heb ik deze maand wederom niet iets vrij uitgegeven, dus zit er nu 50 euro in de pot voor aankomende maand.

Maar er is ook goed nieuws, zo heb ik gisteren een voordeelverpakking voor scheerkop schoonmaakmiddel gekocht. 3 flessen (goed voor 1 jaar aan schoonmaakmiddel) voor slechts 19,95! Online kosten de flessen 8 euro per stuk en ik ben nu maar 6,65 euro kwijt! Gewoon uit de winkel! Ik dacht dat online alles altijd goedkoper was, maar ik kon het gewoon bij de Saturn kopen. Heerlijk dus!

1 doel heb ik dus reeds gehaald, en de andere is eraf gevallen. Het is dus zaak om op zoek te gaan naar nieuwe doelen.....

Fijne zondag toegewenst!

Reacties

Populaire posts