Drukte

Vele van jullie zullen het gemerkt hebben. De dagelijkse blogs waren bij Luxe of Zuinig niet aan de orde! Ik was er zelf ook verbaasd over dat ik even zonder kon, maar helaas was het gewoon allemaal even zo druk op het werk en thuis dat ik niet achter de pc meer heb gezeten sinds 5 maart.

Gelukkig zal het aankomende week weer rustiger worden waardoor er ook meer tijd is voor het blog gedeelte! Ik mis het wel hoor! Want er zitten weer een hoop blog momentjes in mijn hoofd! Morgen meer daarover.

Vandaag lekker in de tuin bezig geweest en alles op orde gebracht in huis zelf. Rest mij alleen om jullie allemaal en zonnige zondag toe te wensen!

Morgen gaat Luxe of Zuinig weer van start met het consuminderen gedeelte!
Tot morgen!

Reacties

Anoniem zei…
Fijn dat je weer gaat bloggen!

Populaire posts