Definitieve Energieprijzen NUON en meterstanden

Vandaag een luchtige blogpost na een zeer diepgaande gisteren. Gewoon heel simpel over energie en ons verbruik!
Ik ben eens ingelogd op de NUON website en ik ben er achter gekomen wat nu de prijs is van dit kwartaal. Niets geen brief of e-mail. Nee het staat op je persoonlijke homepage...

Goed, het zal wel enorm klantvriendelijk zijn, maar niet aan mij besteed. Hierbij de prijzen die je kan vinden als je naar "mijn producten" gaat:



Voor mij geldt dat de prijzen dus omhoog zijn gegaan, maar minder dan dat NUON zelf had aangekondigd.

Onze oude prijzen waren:
Elektra: 0,2044
Gas:      0,6032

Voor elektra is de stijging dus uitgekomen op 3,1% en voor gas op 2%. Uiteraard zit hier nog niet de netwerkkosten bij die ook was gestegen. Echter hier zit wel al de verhoging van de energiebelasting in. Het is voor de actie prijs dus meegevallen hoe hoog de stijging is geworden.

Dan komen we op het volgend punt van mijn blogpost. Namelijk de meterstanden!


Ik heb dus minder gas gebruikt en ook veel efficienter wat te zien is aan de Effi gas wat te maken heeft met het aantal graaddagen. Deze week is de verwachting dat het iets hoger zal zijn omdat het gewoon kouder is :)

Reacties

Holly Hobby zei…
Jullie komen er wel ;)
Energie zei…
Mooi overzicht van de daadwerkelijke kosten.

Populaire posts