Spaarloon

Iedereen heeft er inmiddels wel van gehoord. Het spaarloon stopt ermee in 2012. Inmiddels zijn er vele tienduizenden mensen die hiervan gebruik hebben gemaakt. Ik ben 1 van die mensen, maar helaas is het bij mij nog niet helemaal geregeld.

In oktober had ik hier al van gehoord en zuinig als ik ben wilde ik hier uiteraard gebruik van maken. Ik heb dit dan ook meteen aangemeld bij mijn werkgever om dit te gaan regelen, en dacht er nog vroeg bij te zijn. Het was immers nog niet op het nieuws geweest.

Helaas voor mij is het nu 30 december en is er nog steeds geen rekening geopend. Ik heb ze zelf proberen te bellen, maar ze kunnen pas ergens in januari een rekeningnummer leveren. Mijn werkgever heeft het gelukkig ook ingehouden van het loon van december. Wat geen probleem lijkt te zijn, zolang het geld maar ingehouden was in december.

Als extra nadeel stop ik ook per 1 januari 2012 bij mijn huidige werkgever en zal het contact dus moeizamer gaan lopen om alles geregeld te krijgen. Maar ik heb goede hoop dat ik toch ook gebruik mag maken van dit leuke voordeeltje!

Ik hoop dat jullie ook mogen genieten van dit fiscale voordeel. 

Reacties

Populaire posts